2022-03-10 10:00Прессъобщение

Dacia и UTMB® World Series обявяват дългосрочно партньорство

  • Dacia и организаторите на UTMB® World Series UTMB Group и The IRONMAN Group обявяват дългосрочно партньорство
  • Dacia става официален технически партньор и екслузивен автомобилен партньор на UTMB® World Series за събитията в Европа и Африка, включително UTMB® Mont-Blanc, от 2022 г.

В автомобилния свят Dacia поема извън утъпканите пътеки – и в буквален, и в преносен смисъл. Благодарение на своя прагматичен подход и актуален, семпъл и здрав дизайн, Dacia се фокусира върху това, което наистина има смисъл за клиентите; достъпност и наслада от обикновените удоволствия в живота. Тъй като Dacia развива своя отпечатък на открито, партньорството с UTMB® World Series е нов начин да предложим на всички удоволствието от връзка с природата чрез тичане в пресечена местност.

UTMB® World Series е най-добрата писта за тичане в пресечена местност, която позволява на всички бегачи да изживеят приключението UTMB® чрез водещи международни събития в най-забележителните дестинации по цял свят. Сериите споделят много основни принципи с Dacia, като двете организации се фокусират върху духа на солидарност, приобщаване и върху развитието на разумно потребление. Чрез това партньорство и двете страни ще работят в тясно сътрудничество за насърчаване на тези ценности.

Партньорството се сключва за периода 2022-2024 г. като Dacia ще бъде първи официален технически партньор на UTMB® World Series и изключителен автомобилен партньор и ще осигури основна оперативна подкрепа на европейските събития, по-специално предоставянето на здрави автомобили, създадени за офроуд.

Всички в Dacia горим за идеята да променим автомобилния пазар повече от 15 години. Огромният успех на емблематичния SUV Duster въплъщава позиционирането на нашата марка и амбицията да свързваме хората с природата. Вълнуваме се за партньорството ни с UTMB® World Series, което ни позволява да повишим осведомеността за марката и да се свържем още по-тясно с хората, които се наслаждават заедно на семпли удоволствия на открито.

 

 

Ксавие Мартине, старши вицепрезидент, DACIA & LADA, маркетинг, продажби и операции

 

 

В основата на нашето състезателно изживяване UTMB® World Series предоставяме на атлетите приключение, което е наситено с естествена красота и заобиколено от природата в най-чистата й форма. Непрекъснато търсим начини, по които можем да подсилим нашата инициатива за устойчивост, така че фактът, че Dacia е изградена върху вярата за разумно потребление и екологично-интелигентни решения, е изключително важен за нас. От името на The IRONMAN Group, ние с нетърпение очакваме да посрещнем Dacia в нашето семейство и с нетърпение очакваме да реализираме едно успешно партньорство.

 

Мат Уикстрьом, главен директор партньорства в The IRONMAN Group

 

Развълнувани сме да си партнираме с Dacia, тъй като етосът на тяхната марка е подходящ за UTMB® World Series. Стартирахме UTMB® World Series, за да обединим общността от бягащи хора и да създадем приобщаваща спортна система за всички атлети. Нашите основни ценности са преплетени по естествен начин с тези на Dacia и с нетърпение очакваме да работим с тях, тъй като заедно продължаваме фокуса си върху приобщаването и споделената ни страст към природата и устойчивостта, развивайки сериите в ключови страни от Европа, Близкия Изток и Африка през следващите години.

 

Фредерик Ленар, главен изпълнителен директор на UTMB Group

 

Партньорството между UTMB® Group и The IRONMAN Group беше обявено миналия май, когато лансираха UTMB® World Series. Първото събитие от серията ще се проведе от 7 до 10 април в най-голямото състезание по тичане в пресечена местност в Хърватия, Istria 100 by UTMB®. 25 международни събития са потвърдени за 2022 г. - единственото място, където бегачите могат да се класират за финалите на UTMB® World Series на UTMB® Mont-Blanc 2023.


Теми: Duster

За Dacia

Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.


Контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева

Свързано съдържание