Какво би станало, ако всички преминем към електрическа мобилност? От 5 до 24 април Dacia организира„Dacia Spring Electric Tournament“, първият турнир за киберспорт, където участниците са поканени да персонализират своите автомобили, за да ги направят възможно най-електрически. Марката възнамерява да покаже на младите хора, че е успяла в предизвикателството да направи електрическия автомобил по-достъпен за всички, благодарение на Dacia Spring!
DACIA ЛАНСИРА НОВ ESPORT ТУРНИР: ‘‘DACIA SPRING ELECTRIC TOURNAMENT’’
Желаещите да участват в турнира трябва да сформират отбори от трима и са поканени да персонализират автомобила си с електрически елементи. Идеята? Да се демонстрира колко лесна е електрификацията, дори и за геймърите. След това отборите ще се състезават в няколко мача. Играчите могат да се регистрират на следния линк: https://linktr.ee/Daciaspringelectrictournament.
Турнирът ще бъде отворен за всички от 5 до 24 април и ще се проведе в рамките на 9 срещи, 4 от които ще бъдат излъчвани и коментирани от Rocket Baguette, официалния френски колектив от коментатори на играта, със средно 13 милиона зрители по целия свят. Всеки мач може да бъде проследен и в Twitch каналите на играчите. В края на състезанието всеки от победителите ще получи награда от 5000 евро, както и възможността да получат Dacia Spring за еднократно четириседмично тестово шофиране.
DACIA SPRING ИЗПОЛЗВА ГЕЙМИНГ СВЕТА ЗА КОМУНИКАЦИЯ С МЛАДОТО ПОКОЛЕНИЕ
Видеоигрите се превърнаха в развлекателна дейност за всички поколения, а не само за най-младите, като средната възраст на играчите на видеоигри е 36 години.
Dacia Spring демократизира електрическата мобилност в Европа едва година след лансирането си на пазара. Първоначалните социално-демографски анализи на нашите клиенти показват свръхпредставеност на по-младите клиенти. Във Франция, например, възрастовата група 18-49 представлява 20% повече купувачи на Spring, отколкото за други модели на Dacia.
Това е иновативно поколение, което прегръща духа на споделяне и работа в екип. Това също са силни ценности, които Dacia споделя с видео играта Rocket League.
Dacia създава и картата „Dacia Spring Electric Challenge“, за да позволи на играчите да тренират. Вселена, изцяло посветена на Dacia Spring, която играчите могат да изследват в свободното си време, докато се опитват да постигнат най-висок резултат. Тази карта е измислена и проектирана от двама експерти в областта: геймърът @Lethamyr, влиятелен човек, специалист в създаването на карти с над 1,4 милиарда последователи, и дизайнерът на игри @Gidek, един от най-известните създатели на карти в света.
СЪС SPRING, ВСЕКИ МОЖЕ ДА УПРАВЛЯВА ЕЛЕКТРОМОБИЛ
Една година след лансирането си в пролетния ден на 2021 г. и с повече от 60 000 поръчки, Dacia Spring, 100% електрически градски автомобил, демократизира електрическата мобилност. Популярна в много страни, Dacia Spring получи престижната европейска награда Best Buy Car на Европа за 2022 (от международното жури на Autobest).
Dacia Spring предлага модерен SUV външен вид, универсалност и практичност в ежедневието, лесно използване и зареждане. Това е 100% електрически градски автомобил за всички.
Организирайки esport турнир, Dacia може директно да достигне до по-младите поколения, които са още по-наясно с предизвикателствата на устойчивата мобилност. Със Spring във видеоигрите, както и в реалния свят, електрическият автомобил е вече достъпен за всички.
„За първата годишнина на модела искаме да покажем, че със Spring електрическата мобилност е достъпна за всички, особено за по-младото поколение. Esport и по-глобалните игри са в абсолютен растеж; Rocket League става безплатна и достъпна за всички през 2021 г. Струваше ни се страхотна игра, в която да комуникираме по различен начин залозите на електроенергийния сектор, особено към младите хора.” Валери Кандейлер, вицепрезидент маркетингови комуникации Dacia
Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.