SPRING Е ИЗБРАН ОТ AUTOBEST ЗА „BEST BUY CAR В ЕВРОПА ЗА 2022”
Журито на AUTOBEST, съставено от журналисти от 32 европейски държави, избра Spring за Best Buy Car в Европа за 2022.
С удобна преднина журито избра Dacia Spring за едновременно най-добър и най-достъпен автомобил в състезанието. Постижението за модела е голямо, тъй като за първи път в своята 21-годишна история журито на AUTOBEST избира 100% електрически автомобил за победител.
В продължение на получената миналата седмица награда „Добра сделка“ от Automobile Awards, това отличие награждава визията на Dacia за 100% електрическа мобилност: значима и достъпна за всички.
ИСТИНСКА ИСТОРИЯ НА УСПЕХА: 100% Dacia & 100% ЕЛЕКТРИЧЕСКА
Представена в края на март 2021 г., Dacia Spring веднага намира своята публика с над 43 000 поръчки.
И има защо: Spring прави 100% електрическата мобилност семпла и предлага всичко значимо на своите клиенти (навигация, климатик, електрически прозорци, смартфон репликация и други) на цена, несравнима в Европа.
Зад SUV външния вид се крие рекордната просторност на четири удобни места, ефективен и надежден електрически двигател и пробег до 305 км (по цикъл WLTP City; 230 км по комбиниран WLTP цикъл).
„Гордеем се със спечелването на приза AUTOBEST 2022. Тази награда потвърждава решимостта на Dacia да предлага на своите клиенти това, което наистина има смисъл за тях. Семпъл и достъпен за всички, Spring е в крак с времето. Бих искал да благодаря на членове на журито на AUTOBEST, че ни подкрепят в нашата посока и стратегия.“
Дени Ле Вот, главен изпълнителен директор Dacia & LADA
В допълнение към наградата Best Buy Car в Европа за 2022, Dacia Spring постигна отлични резултати на ECOBEST Challenge 2021, организиран от AUTOBEST през ноември, включително:
- измерен пробег от 221 км в комбиниран цикъл (при WLTP хомологация от 230 км)
- оставащ пробег от 31 км при 0% енергиен резерв на арматурното табло
- енергийна ефективност от 8,25 км/кВч, най-добър резултат сред 15-те тествани модела.
Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.