DACIA AR, ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ В УСЛУГА НА ВСИЧКИ
Нови цветове, ново лого и нова емблема „Dacia Link“… От тази сутрин автомобилите на Dacia гордо носят новата визуална идентичност на марката в сайтовете на Dacia в цяла Европа, както и в рекламните материали.
Повечето европейски клиенти вече могат поръчат желаните от тях модели с новата идентичност, но ще трябва да изчакат до октомври, преди да могат физически да видят тези автомобили - първо на Автомобилния салон в Париж, а скоро след това и в техните местни представителства на Dacia.
Дотогава Dacia за пореден път доказва своята изобретателност с лансирането на приложение за добавена реалност за смартфони и таблети: Dacia AR. Семпло, забавно, модерно: приложението Dacia AR позволява на клиентите да открият моделите в мащаб до 1:1 и дори да влизат в автомобилите.
В гараж или на паркинг, на улицата... просто поставете автомобила в избрана среда от реалния свят. Приближете се, движете се, влезте вътре, приближете конкретен детайл... всичко е възможно!
В допълнение към обичайните си методи, дилърствата вече разполагат с изцяло нов начин за представяне на моделите. Dacia AR ще бъде особено полезно, когато търговец желае да покаже на бъдещ клиент модел, който не е наличен в шоурума. Dacia AR дава достъп до всички модели във всички налични екстериорни цветове.
Приложението е безплатно и достъпно в App Store и Google Play. Не изисква нищо повече от смартфон или таблет. Dacia се дигитализира за по-голяма достъпност. Марката Dacia си сътрудничи с SCALE-1 PORTAL, френска технологична start-up компания, специализирана в инструменти за потапящо изживяване.
DACIA AR, ИЛЮСТРИРАЩО НОВАТА ВИЗИЯ НА АВТОМОБИЛИТЕ DACIA... И ОЩЕ
От днес Dacia AR може да се използва, за да разгледате отблизо новата визуална идентичност на гамата Dacia, включително ново оборудване, което ще присъства на някои предстоящи модели:
С пристигането на новата визуална идентичност, системите Media Nav и Media Display също получават визуална актуализация, а безплатна актуализация на картите вече се предлага за първите три години след покупка (вместо досегашните три месеца).
И накрая, Dacia обновява имената на нивата си на оборудване. В зависимост от модела и държавата, гамата включва до четири различни версии, които предлагат най-доброто съотношение цена/качество.
Със своята нова визуална идентичност, изцяло обновена гама и ново приложение за добавена реалност, Dacia доказва, че е способна постоянно да се преоткрива и да повишава привлекателността си.
Изтеглете Dacia AR (App Store / Google Play): bit.ly/DaciaAR
Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.