Между 17 и 23 октомври Dacia ще вземе участие на Автомобилен салон Париж в изложбения център Porte de Versailles. В зала 6 марката ще представи своите модели и вълнуващи нови разработки.
Пълната гама с новата бранд идентичност ще направи световна премиера заедно с наскоро представения концептуален автомобил MANIFESTO. Централно място на щанда ще заеме колекционерско издание Duster, а първият хибриден двигател на Dacia ще направи своя дебют. Мърчандайзинг гама от с еко дизайн също ще бъде лансирана, добавяйки към едно наистина завладяващо изживяване на щанда, който изследва новата посока на марката.
ПЪЛНАТА ГАМА НА DACIA ВЪЗПРИЕМА НОВАТА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ
Dacia наскоро започна нова глава от своята история, възприемайки нова бранд идентичност. Към днешна дата това включва ново лого, разпространено едновременно в цялата гама (Spring, Sandero, Logan, Duster и Jogger), нови дилърства, нов дизайн и нови цветове. Автомобилен салон Париж е избраното място, където Dacia за първи път ще представи тези вълнуващи промени на широката публика. Марката ще изложи пълната си гама автомобили, носещи новата емблема - Dacia Link, в която елегантните линии на "D" и "C" се съединяват като брънките на верига, символизирайки здравина и семплост. Чрез своето лого Dacia подчертава ценностите си: значима марка, която е готина, здрава, приключенска и eco-smart (икономична и екологична).
КОНЦЕПТУАЛЕН АВТОМОБИЛ MANIFESTO, ВЪПЛЪЩЕНИЕ НА ЦЕННОСТИТЕ НА DACIA
Концептуалният автомобил Dacia MANIFESTO ще направи своята световна премиера на щанда на Dacia.
Въпреки че MANIFESTO не предвещава бъдещ сериен модел, той въплъщава визията на Dacia за значими, готини, здрави, достъпни и екологични автомобили. Това е тестова площадка за най-новите иновативни функции, някои от които ще бъдат включени в производствените модели. MANIFESTO е компактен, лек автомобил, по-скоро пъргав, отколкото бърз, предназначен за пустинята и открити пространства. Това е свободен израз на визията на Dacia, който служи като осезаемо представяне на ценностите на марката.
MANIFESTO е ЗНАЧИМ и ПО-ГОТИН от всякога със своя сваляем единичен фар, система Media Control и интерфейс за аксесоари YouClip, които ще дебютират в предстоящото поколение на Duster.
MANIFESTO е ЗДРАВ, способен да се справи с всякакви терени със своите безвъздушни гуми. Той е водоустойчив и може лесно да се измие с маркуч както отвътре, така и отвън.
MANIFESTO е ECO-SMART, използвайки Starkle®, уникален материал, който е направен от 20% рециклирана пластмаса с петнист вид. Този материал също ще направи своя дебют в следващото поколение Duster.
DUSTER "MAT EDITION", КОЛЕКЦИОНЕРСКИ АВТОМОБИЛ
Лансиран през 2010 г., от Duster са продадени над 2 милиона автомобила и моделът се превръща в емблема за Dacia.
В светлината на желанията на автомобилните ентусиасти, Duster ще заеме почетно място на щанда на Dacia с колекционерското издание на автомобила „Mat Edition“, демонстриращо личността на модела.
Ексклузивното издание ще включва мощния и ефективен двигател TCe 150 с автоматична скоростна кутия, най-доброто оборудване на Dacia и нов екстериорен цвят. Отличителният дизайн на Duster „Mat Edition“ ще повиши привлекателността на марката с отварянето на поръчките в края на 2022 г.
ДВИГАТЕЛЯТ 140 HYBRID С ПРЕДСТОЯЩА ПРЕМИЕРА В JOGGER
Двигателят 140 HYBRID ще бъде представен на щанда на Dacia като част от демонстрационен модел. Jogger ще стане първият хибриден модел на Dacia през следващата година. Разширяващата се гама от ECO-SMART решения вече включва хибриден двигател със 140 к.с. Технологията, която вече е усъвършенствана в рамките на Renault Group, е още една възможност за Dacia да използва изпитани и тествани компоненти и доказана технология.
Поръчките ще отворят в началото на 2023 г., а първите доставки ще започнат през пролетта на 2023 г.
МЪРЧАНДАЙЗИНГ ГАМА ОТ С ЕКО ДИЗАЙН
Мърчандайзинг гамата на Dacia включва раници, бутилки за вода, шапки и дъждобрани. Само най-значимото, за да се свържете отново с природата и да защитите ценностите на марката: семплост, здравина и автентичност. Вярна на новата идентичност на марката, гамата използва рециклирани материали (дъжобрани и раници от рециклиран полиестер, шапки от рециклиран полипамук) и устойчиви материали (алуминиеви бутилки за вода).
Мърчандайзинг гамата е екологична на всяка стъпка - от дизайна на продукта до дистрибуционните канали. Колекцията ще бъде налична в дилърствата, в рециклирана и рециклируема картонена витрина наред с други мърчандайз продукти. Стремежът на Dacia да загърби всичко излишно се отнася за цялата верига на стойност.
Поръчки могат да се правят в специалния онлайн магазин от 17 октомври тук. Dacia отново демонстрира своя еко-отговорен подход, избирайки да хоства онлайн платформата в сътрудничество с Infomaniak, доставчик на услуги с 360° подход за постигане на въглеродна неутралност през целия жизнен цикъл на инструмента.
Проследете участието на Dacia на Автомобилен салон Париж: https://events.dacia.com/en/
Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.