2025-01-17 15:00Прессъобщение

ФРАНК МАРОТ Е НАЗНАЧЕН ЗА ВИЦЕПРЕЗИДЕНТ МАРКЕТИНГ, ПРОДАЖБИ И ОПЕРАЦИИ НА DACIA

Frank Marotte

Франк Марот ще бъде назначен за вицепрезидент маркетинг, продажби и операции на Dacia, считано от 1 февруари 2025 г. Той ще се присъедини към Мениджмънт комитета на Dacia и ще докладва на Дени Льо Вот, главен изпълнителен директор на Dacia.

Франк Марот е завършил Ecole Centrale в Париж и има над 30 години опит в автомобилната индустрия. Започва кариерата си в Peugeot през 1993 г. и заема редица ръководни позиции във Франция и в международен план. През 2008 г. е назначен за ръководител „Продуктово планиране“ в PSA Peugeot Citroën, като наблюдава развитието на няколко сегмента.

През 2013 г. Франк Марот се присъединява към Toyota Motor като директор на продуктовото планиране за Европа, Русия и Близкия изток. В рамките на компанията той отговаря за продуктовото портфолио на Toyota в Европа и е член на Изпълнителния комитет на Toyota Motor Europe.

През юли 2019 г. Франк Марот е назначен за президент и изпълнителен директор на Toyota Франция, където отговаря за стратегията и развитието на бизнеса на Toyota и Lexus във Франция.

На 1 февруари 2025 г. той ще бъде назначен за вицепрезидент „Маркетинг, продажби и операции“ за марката Dacia.

''С огромно удоволствие и увереност приветствам Франк Марот на поста вицепрезидент „Маркетинг, продажби и операции“ в Dacia. Богатият му опит в автомобилната индустрия и доказаното му лидерство го превръщат в ценен актив за марката.

Заедно с целия екип на Dacia продължаваме мисията си да бъдем лидер в областта на достъпната мобилност."

 

Дени Льо Вот, главен изпълнителен директор на DACIA.

 

 

 



За Dacia

Основана през 1968 г. и възобновена от Renault Group през 2004 г. в цяла Европа и Средиземноморието, Dacia винаги е предлагала автомобили с най-добро съотношение качество/оборудване/цена, като постоянно предефинира същественото. Dacia създава опростени, универсални, надеждни в съзвучие с начина на живот на клиентите автомобили. Моделите на Dacia се превърнаха еталон на пазара: Sandero - най-продаваният автомобил на частни клиенти в Европа от 2017 г. насам и най-продаваният автомобил в Европа във всички канали през 2024 г.; Duster - най-продаваният SUV на частни клиенти в Европа от 2018 г. насам и вторият най-продаван автомобил на частни клиенти в Европа във всички сегменти през 2024 г.; Spring - шампионът на достъпната електрическа мобилност; Jogger, универсалният семеен автомобил от сегмент С; и Bigster - семейният SUV, който предефинира същественото в сегмент С. Представена в 44 държави, Dacia е продала повече от 9 милиона автомобила от 2004 г. до момента.


Контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева