2022-09-16 07:15Прессъобщение

Dacia прави крачка напред

  • Dacia започва нова глава в своята история, 20 месеца след представянето на стратегическия план Renaulution
  • Ново лого, нови дилърства, нов дизайн и нови цветове за повишаване привлекателността на марката
  • Dacia потвърждава значимите ценности, на които ще се уповава,  изследвайки нови територии

На 14 януари 2021 г. Renault Group представи Renaulution, своя нов корпоративен стратегически план, определящ курса за всяка марка. Целта за Dacia в този план е ясна: да бъде лидер в достъпната мобилност, значимата марка.

Целта и визията на марката са още по-подходящи, тъй като те се основават на поредица от успешни истории: Dacia е продала 7,5 милиона автомобила за 18 години, а продажбите към частни клиенти нареждат марката на 3-то място в Европа. Сега Dacia представлява нов поглед върху модерността, автомобилна визия, приветствана от нарастващ брой клиенти, които имат пари, но ги харчат разумно, държат на свободата и семплите удоволствия и избягват свръхконсумацията.

Въз основа на този опит и актуално отношение, марката Dacia е по-синхронизирана с обществото от всякога, ще изследва нови територии и ще пренесе в C сегмента ценностите и добродетелите, които й донесоха настоящия успех в B сегмент.

Двадесет месеца след представянето на плана Renaulution, Dacia е готова и нетърпелива да започне нова глава в своята история. Компанията е решила да засили своята привлекателност без да изоставя предложението си за съотношение качество-цена. За да направи това, през последните месеци марката възприе нови идентичност, лого, дилърства, дизайн и цветове.

Новата глава на Dacia стартира, символично, по време на Manifesto дните на марката, които събраха няколкостотин международни журналисти в Париж от 13 до 15 септември. Тя се основава на препотвърждаването на трите ценности, които ще ръководят действията на марката и продуктовия дизайн през следващите години.

 

ЗНАЧИМА И ГОТИНА

През последните 18 години Dacia предлага на клиентите най-значимото – и доказа, че е достатъчно.

Естествено, това, което е и не е значимо, се променя с времето. Климатикът, например, не беше от съществено значение преди 18 години, но днес е. От друга страна, какъв е смисълът от два или три екрана в автомобила, когато има бърз и интелигентен начин за сдвояване на смартфона с автомобила, например чрез системата Media Control на Dacia, за управление на всички основни функции?

Значимото не означава грубовато или аскетично. Dacia е също и хитра, креативна и атрактивна. Това се отнася за практическите аспекти – с пробиви като системата Media Control или модулните покривни релси, предлагани като стандартно оборудване. Това се отнася и за дизайна: външният вид е готин – и не струва повече!

През утрешния ден Dacia ще направи крачка напред по отношение на креативността, като добави функция, която предлага време и места за почивка чрез смартфон приложение. Тази нова функция се разработва от екипите на Dacia с екосистемата Software République, от която Renault Group е част.

 

ЗДРАВА И СЪЗДАДЕНА ЗА ПРИКЛЮЧЕНИЯ НА ОТКРИТО

Надеждността и здравината са два от основните компоненти, които задвижват успеха на Dacia. Лоялността на клиентите е най-добрият пример за това: във Франция те използват своята Dacia средно 8 години и 60% от тях я сменят с друга Dacia. Друг пример е гаранцията за най-добро съотношение цена-качество на Dacia: остатъчната стойност на автомобилите Dacia е приблизително с 10 пункта по-висока от средната стойност на неспециализирани конкуренти.

Тези здравина и надеждност правят автомобилите Dacia идеални за дейности на открито, на които все повече клиенти се наслаждават през свободното си време, както и за професионални начинания.

През утрешния ден Dacia ще направи крачка напред в синхрон с тази пазарна тенденция, като консолидира своята гама от модели, предназначени специално за офроуд шофиране. Dacia ще продължи да предлага системи за задвижване на четирите колела и оборудване, предназначено за дейности на открито, включително комплект за оборудване задната част на Jogger с удобно двойно легло за минути, който ще бъде наличен през 2023 г. А четиричленно семейство ще има възможност да закачи към купето палатка, за да разшири жилищната си площ.

 

ECO-SMART: ИКОНОМИЧНА И ЕКОЛОГИЧНА

Dacia има намерение да припокрива индивидуалните и колективните интереси. За целта използва изпитани технологии, които спестяват средства на клиентите, вместо да разработва нови. Пример е съществуващата платформа CMF-B. След това, изключвайки излишни технологии или просто козметични характеристики, прави автомобилите по-леки и по този начин пести гориво, което е добре за портфейлите на собствениците и планетата. Jogger, например, е с 300 кг по-лек от основните си 7-местни конкуренти.

Масовото използване на рециклирани материали е друг приоритет за Dacia. Съответно 12% от пластмасата, използвана в Duster, е рециклирана, много повече от средното за нови автомобили на европейския пазар. Тук отново съчетаваме интересите на клиентите с тези на планетата.

През утрешния ден Dacia ще направи крачка напред, използвайки повече рециклирана пластмаса в своите модели. Целта е 20% рециклирана пластмаса в новото поколение Duster. Постигането на тази цел ще включва използването на рециклирана пластмаса за частите, които не се виждат, което е често срещано днес, и във видимите външни части, което е по-рядко срещано. Dacia постави началото с предпазните елементи на предната броня на Sandero Stepway и ще премине на следващото ниво с нов материал, създаден от инженерите на марката: Starkle® - екологична, здрава, елегантна рециклирана пластмасова смес.

 

УЛЕСНЕНО КЛИЕНТСКО ИЗЖИВЯВАНЕ

Новата глава в историята на Dacia включва поетапна промяна във взаимодействието на марката с клиентите, за да им предостави още по-безпроблемно и приятно изживяване с марката.

Това цялостно обновяване започна в рамките на дилърската мрежа на Dacia тази пролет. Новите шоуруми са целенасочени, изключително гъвкави и еко-отговорни. За да направи това, Dacia преплита физически и виртуални преживявания, по-специално използвайки добавена реалност.

От година на година Dacia привлича нови клиенти, които търсят това, което може би е най-ценното днес: най-значимото. Тези нови клиенти се стремят към разумно, отговорно общество и нов поглед към автомобилите. Автомобили, към които се чувствате привлечени, защото притежават съдържание, комфорт и атрактивен външен вид и са най-достъпните досега. Това е Dacia! Най-значимото без компромиси, дизайн без допълнителни разходи.

Дени Ле Вот, главен изпълнителен директор Dacia


За Dacia

Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.


Контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева