2022-05-11 09:09Прессъобщение

Давид Дюран е назначен за вицепрезидент дизайн за марката Dacia

От 11 май Давид Дюран става вицепрезидент дизайн за Dacia. Той ще се присъедини към управителния комитет на марката под ръководството на Дени Ле Вот, главен изпълнителен директор Dacia & LADA. Давид ще отговаря пред Лоранс ван ден Акер, изпълнителен вицепрезидент дизайн за Renault Group и член на борда на директорите на Renault Group.

Давид Дюран наследява Майлс Нюрнбергер, който напуска компанията по лични причини и за да преследва други професионални проекти.

Очаквам с нетърпение да работя с Давид, за да посрещнем предизвикателствата на мобилността на утрешния ден. Неговите креативност, опит и чувство за иновации са широко признати, както в нашето ръководство, така и в автомобилната индустрия. Бих искал да благодаря на Майлс за неговия принос и работата с екипите. Лоранс ван ден Акер, изпълнителен вицепрезидент дизайн за Renault Group

 


49-годишният Давид Дюран е завършил École supérieure de design Strate Collège в Париж. Започва кариерата си в Renault Group през 1997 г. като дизайнер екстериор. На него е поверено създаването на концептуалния автомобил Koleos през 1999 г. и Ellipse през 2002 г.

От 2002 до 2009 г. Давид Дюран работи в сателитните дизайн центрове в Барселона (Испания), Сеул (Южна Корея) и Сао Пауло (Бразилия). С този международен опит той е назначен за дизайн директор на гамата Global Access през 2011 г. След това допринася за Design to Cost и успеха на марката Dacia.

През 2020 г. той става директор ектериорен дизайн за Dacia и допринася за дизайна на Bigster Concept, който олицетворява еволюцията на марката.

На 11 май Давид Дюран е назначен за дизайн директор на марката Dacia и се присъединява към управителния комитет на бизнес звено Dacia & LADA.

Давид Дюран е израснал в творческа вселена с родители, които са били архитекти. Той се занимава с дизайн, ретро автомобили, реставрация на мотоциклети, архитектура и съвременно изкуство.


За Dacia

Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.


Контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева

Свързано съдържание