Bigster въплъщава визията на марката за C-SUV сегмента: автомобил, съчетаващ практичност и здравина, проектиран да отговори на нуждите на клиентите, търсещи автентичност и най-доброто съотношение цена-качество на пазара.
Лансиран през пролетта на 2025 г., Bigster вече има близо 40 000 регистрации в световен мащаб до края на септември и над 55 000 поръчки от появата си на пазара. Статистика на продажбите потвърждава привлекателността на семейния SUV на всички европейски и средиземноморски пазари.
ТЕХНОЛОГИЧНИ ИНОВАЦИИ И ЕЛЕКТРИФИЦИРАНИ ДВИГАТЕЛИ
Базиран на платформата CMF-B, Bigster се възползва от електрифицирани двигатели от най-ново поколение, съчетаващи производителност и ефективност:
Успехът на Bigster се дължи до голяма степен на популярността на версията Hybrid 155, която представлява близо 65% от продажбите.
Освен това Bigster намалява екологичния си отпечатък чрез използването на рециклирани материали, включително Starkle®, иновативна пластмаса, изработена от 20% рециклирани материали и напълно рециклируема.
Както и при другите модели на марката, системата YouClip ви позволява да персонализирате интериора с интелигентни, модулни аксесоари, предназначени да опростят ежедневието.
НЕСРАВНИМО СЪОТНОШЕНИЕ МЕЖДУ КАЧЕСТВО И ЦЕНА
Отбелязвайки офанзивата на Dacia в C-сегмента, Bigster предлага щедро интериорно пространство, голям обем на багажника и изключителни възможности за приключения.
С цена от 45 990 лева, той илюстрира основното обещание на марката: да направи най-същественото достъпно, без компромис със здравината, безопасността или технологиите.
Благодарение на баланса между удоволствие от шофирането, иновации, дързък дизайн и конкурентна цена, Bigster спечели журито на „Автомобил на годината 2026“, присъединявайки се към тесния селектиран кръг от седем финалисти.
Трофеят „Автомобил на годината 2026“ ще бъде връчен на 9 януари 2026 г. в Брюксел по време на Автомобилния салон.
Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.