НОВ ГРАФИЧЕН СТИЛ ЗА ДИЛЪРСТВАТА
Отвън, търговските обекти привличат с опростени и въздействащи графични елементи, създадени за интуитивно и плавно клиентско преживяване. Всички обозначителни елементи (знамена, тотеми, панели и др.) са лесно разпознаваеми. Това подсилва привлекателността на шоурума и подканя клиентите да влязат в него. Цветът зелен каки, ползван в различни детайли в интериора и екстериора, напомня за откритите пространства и природата, които са естествения хабитат на Dacia.
В интериора графичните елементи за също толкова въздействащи. Dacia Link присъства в редица от материалите и свързва целия дизайн в едно цяло. Съединяваща буквите D и C, емблемата символизира силната връзка и доверието между Dacia и клиентите. Новият екосмарт интериор подобрява клиентското преживяване, докато подчертава ценностите на марката: надеждна, но с приключенски дух, достъпна, но готина и екосмарт.
ПОВЕЧЕ ОТ 1000 ЛОКАЦИИ С НОВАТА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ
До ноември 2023 г. над 1000 локации в над 30 страни са обновени спрямо новата идентичност на марката. Внедряването ѝ започна с екстериора през април 2022 г. и премина към интериора от април 2023 г.
В България две от дилърствата в София, както и представителствата в Бургас и Русе са с актуализиран интериор и екстериор. Обновяването продължава поетапно и в цялата дилърска мрежа в страната, като ще приключи през 2024 г.
Целта на Dacia е всички дилърства във всички държави, в които марката присъства, да бъдат напълно обновени, за да посрещнат новата Dacia Duster в средата на 2024 г. Това са близо 2000 локации.
Новата идентичност на марката отбелязва нова глава в амбициите на Dacia.
Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.