2023-12-11 08:00Прессъобщение

НАД 1000 DACIA ДИЛЪРСТВА С НОВАТА ИДЕНТИЧНОСТ НА МАРКАТА

Dacia NBI

  • От началото на 2022 г. Dacia внедрява новата си идентичност в търговската мрежа. Марката се стреми да подсили привлекателността на търговските си обекти като същевременно продължи да предоставя най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Този подход започва с обновени шоуруми и привлекателен екстериор.
  • До месец ноември 2023 г., над 1000 търговски обекта вече са внедрили новата бранд идентичност.  По три на всеки работен ден или над 750 локации са придобили новия имидж на марката през тази година.
  • В България, две локации в София, както и центровете в Бургас и Русе вече са обновени. Останалите ще бъдат актуализирани поетапно в началото на 2024 г.

 НОВ ГРАФИЧЕН СТИЛ ЗА ДИЛЪРСТВАТА

Отвън, търговските обекти привличат с опростени и въздействащи графични елементи, създадени за интуитивно и плавно клиентско преживяване. Всички обозначителни елементи (знамена, тотеми, панели и др.) са лесно разпознаваеми. Това подсилва привлекателността на шоурума и подканя клиентите да влязат в него. Цветът зелен каки, ползван в различни детайли в интериора и екстериора, напомня за откритите пространства и природата, които са естествения хабитат на Dacia.

В интериора графичните елементи за също толкова въздействащи. Dacia Link присъства в редица от материалите и свързва целия дизайн в едно цяло. Съединяваща буквите D и C, емблемата символизира силната връзка и доверието между Dacia и клиентите. Новият екосмарт интериор подобрява клиентското преживяване, докато подчертава ценностите на марката: надеждна, но с приключенски дух, достъпна, но готина и екосмарт.  

ПОВЕЧЕ ОТ 1000 ЛОКАЦИИ С НОВАТА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ

До ноември 2023 г. над 1000 локации в над 30 страни са обновени спрямо новата идентичност на марката.  Внедряването ѝ започна с екстериора през април 2022 г. и премина към интериора от април 2023 г.

В България две от дилърствата в София, както и представителствата в Бургас и Русе са с актуализиран интериор и екстериор. Обновяването продължава поетапно и в цялата дилърска мрежа в страната, като ще приключи през 2024 г.

Целта на Dacia е всички дилърства във всички държави, в които марката присъства, да бъдат напълно обновени, за да посрещнат новата Dacia Duster в средата на 2024 г. Това са близо 2000 локации.  

Новата идентичност на марката отбелязва нова глава в амбициите на Dacia.

 



За Dacia

Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.


Контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева

Свързано съдържание