2021-12-03 08:30История

Променяме начина, по който се придвижваме

Проучване на тема околната среда и електрическата мобилност в Европа, проведено миналия август, сочи, че жителите на континента виждат изменението на климата като основен проблем. Всъщност 62% от тях са променили навиците си, за да се борят с изменението на климата и замърсяването. За да се справим с това предизвикателство, пред което е изправено цялото общество, всеки трябва да изиграе своята роля. Големи очаквания лежат на плещите на различни органи, включително правителства, компании и производители на автомобили.

 

Обществото се намира на прага на нова ера, водено от все по-голяма осведоменост за екологичната криза и контролираното използване на ресурсите. Dacia напълно подкрепя тази философия със своя нов, достъпен, изцяло електрически градски автомобил Spring.

 

Перспективи за електрическата мобилност в Европа

В битката с изменението на климата е много важно да се разработват начини на транспорт с по-нисък въглероден отпечатък. Електрификацията е основен компонент на този процес, тъй като въглеродният отпечатък на един електрически автомобил е два пъти по-малък от този на конвенционален бензинов или дизелов автомобил. Ето защо 8 от 10 души в Европа биха искали да видят по-широко разпространение на електрически и хибридни автомобили през следващото десетилетие.

И въпреки че най-добрият всеобхватен подход би бил да се комбинират екологичните стремежи на хората с желанието им да намалят средствата, които харчат за своите автомобили, преходът към електрическа мобилност остава бавен.

„Хората си мислят, че изминават 2 000 км всеки ден и трябва постоянно да зареждат електомобила си. Всъщност само 10% от нас карат толкова много и то само веднъж в годината. Хората трябва да опитат електромобил в ежедневието си, за да се убедят колко лесно е да го зареждат вкъщи и да започват всеки нов ден с пълен „резервоар“. В допълнение, хората си мислят, че електрическия автомобил е по-скъп от такъв с двигател с вътрешно горене, което често изобщо не е вярно. Те просто обръщат внимание на цената на автомобила, но не и на общата цена на собственост.“
Ерик Шилб, експерт електрическа мобилност

Основните причини, които спират хората в Европа да подкрепят напълно електрическата мобилност, включват високата покупна цена на електромобилите, опасенията относно пробега, както и начина на зареждане и времето, което отнема. Над половината от хората очакват производителите да разработват и продават електрически автомобили, които са финансово по-достъпни.

Най-накрая достъпни електрическите модели

Но как може да се проектира достъпен електрически автомобил, който отговаря на нуждите на клиентите днес и утре? Dacia знае как! Революционната марка, разтърсила автомобилната индустрия с популярни модели като Logan, Sandero и Duster, си е поставила за цел да завладее електрическия пазар със своя нов градски автомобил Dacia Spring.

 

Dacia остава вярна на идентичността на марката, като прави своя електрически модел най-достъпния на европейския пазар. С пробег до 305 км в градска среда (230 км по WLTP смесен цикъл), Dacia Spring е идеална за ежедневна мобилност, както и за по-дълги пътувания. Като се има предвид, че в Европа хората са склонни да шофират своите градски автомобили средно по 30 км на ден, напълно заредена батерия ще издържи цяла седмица ежедневна употреба. И тъй като Dacia Spring е толкова лесна за шофиране и зареждане, хората в цяла Европа са веднага запленени и моделът реализира почти 40 000 поръчки само за 8 месеца!

 

 

 

Dacia Spring и водачите споделят една и съща философия за живота

Въпреки че водачите на автомобили Dacia вече подкрепят философията на марката, успехът на Spring стига много по-далеч, тъй като 8 от 10 клиенти на Spring са избрали да инвестират в автомобил Dacia за първи път. Собствениците на Spring оценяват високо достъпния модел, посочвайки позитиви като приятното шофиране, дизайна и цената.

 

„Шофирам електрически автомобил вече 9 години - главно, защото отговаря на екологичните ми възгледи. Когато видях Dacia Spring в дилърството, бях привлечен от нейната цена и визия, просто перфектният автомобил! Преди да поръчам модела, имах възможност за пробно шофиране, което ме убеди в решението да я закупя. Аз съм един от първите клиенти на Spring и съм много доволен, пътувам със Spring навсякъде.“
Оливие, 56 г. (Франция)

„Зарадвах се, когато разбрах, че Dacia лансира електрически автомобил, просто си помислих „уау!“ Достъпен и с високото качество, което сме свикнали да очакваме от Dacia. Автомобилът има много атрактивен дизайн, той е компактен, но същевременно просторен и се отличава с добър размер на багажника.“
Емил, 38 г. (Румъния)

„Когато чух, че Dacia лансира първия си изцяло електрически автомобил, си казах, че сега е моментът да направя промяната. Нямаше по-подходящо време да го направя!“
Марина, 36 г. (Италия)

„Работя в центъра на Севиля и карам Dacia Spring всеки ден до офиса. Избрах я, защото беше достъпна и отговаря на моите ценности, тъй като семейството ми и аз силно вярваме във важността на устойчивата електрическа мобилност.“
Ана Мария, 47 г. (Испания)


Теми: Spring

За Dacia

Dacia е марка в портфолиото на Renault Group, представена в 44 държави, предимно в Европа и Средиземноморието. Родена в Румъния през 1968, марката е придобита от Renault Group и преродена с Logan през 2004. Dacia предлага най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Възползвайки се от емблематичните си модели - Logan, Sandero, и Duster – марката жъне търговски успех на всички пазари, където е представена. Към днешна дата Dacia може да се похвали с над 7 милиона продадени автомобила и пазарно лидерство в България за последните 9 поредни години.


Контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева